14. listopada 2015 roku odbyło się kolejne szkolenie dla użytkowników Small Business i Bistro, pierwsze z dwóch, które dotyczą pracy z programem Small Business.
rzez pierwsze 5 godzin staraliśmy się przybliżyć następujące tematy:
- Konfiguracja programu, definiowanie uprawnień.
- Jak zabezpieczyć się przed utratą danych. Archiwizacja danych w chmurze, wypalanie kopii na DVD.
- Wprowadzanie nowych kontrahentów – salda i płatności.
- Generowanie raportów o zaległych płatnościach, wysyłanie upomnień.
- Wprowadzanie nowych towarów. Import, słownik towarów.
- Wystawianie faktur zakupu i sprzedaży w cenach netto i brutto. Import faktur z pliku.
- Jak wystawić korektę do faktury.
- Jak dodać własne logo i inne przydatne elementy na fakturze.
- Dokumenty magazynowe: PZ, WZ, PW, RW, przesunięcia.
- Kasa firmy – wystawianie KP i KW.
- Bank firmy – automatyczne generowanie przelewów i import z banku internetowego.
- Przykłady tworzenia zestawień sprzedaży wybranych grup towarowych.
- Jak sprawdzić zysk firmy.
- Jak prawidłowo wykonać inwentaryzację, jak przekazać ją do urzędu skarbowego.
- Drukowanie etykiet / przywieszek / cenówek.
- Eksport danych z dowolnej tabeli do Excela i innych programów.
- Jak automatycznie wygenerować zamówienie do dostawców.
- Wersja sieciowa, terminal.
Pozostałe 3 godziny to czas na pytania użytkowników.
Pełna oferta szkoleń znajduje się w zakładce „Szkolenia” lub pod adresem:
http://baltek.pl/szkolenia/
Szkolenie dla użytkowników Symplex Small Business – listopad 2015