14. listopada 2015 roku odbyło się kolejne szkolenie dla użytkowników Small Business i Bistro, pierwsze z dwóch, które dotyczą pracy z programem Small Business.
rzez pierwsze 5 godzin staraliśmy się przybliżyć następujące tematy:

  • Konfiguracja programu, definiowanie uprawnień.
  • Jak zabezpieczyć się przed utratą danych. Archiwizacja danych w chmurze, wypalanie kopii na DVD.
  • Wprowadzanie nowych kontrahentów – salda i płatności.
  • Generowanie raportów o zaległych płatnościach, wysyłanie upomnień.
  • Wprowadzanie nowych towarów. Import, słownik towarów.
  • Wystawianie faktur zakupu i sprzedaży w cenach netto i brutto. Import faktur z pliku.
  • Jak wystawić korektę do faktury.
  • Jak dodać własne logo i inne przydatne elementy na fakturze.
  • Dokumenty magazynowe: PZ, WZ, PW, RW, przesunięcia.
  • Kasa firmy – wystawianie KP i KW.
  • Bank firmy – automatyczne generowanie przelewów i import z banku internetowego.
  • Przykłady tworzenia zestawień sprzedaży wybranych grup towarowych.
  • Jak sprawdzić zysk firmy.
  • Jak prawidłowo wykonać inwentaryzację, jak przekazać ją do urzędu skarbowego.
  • Drukowanie etykiet / przywieszek / cenówek.
  • Eksport danych z dowolnej tabeli do Excela i innych programów.
  • Jak automatycznie wygenerować zamówienie do dostawców.
  • Wersja sieciowa, terminal.

Pozostałe 3 godziny to czas na pytania użytkowników.

Pełna oferta szkoleń znajduje się w zakładce „Szkolenia” lub pod adresem:
http://baltek.pl/szkolenia/

Szkolenie dla użytkowników Symplex Small Business – listopad 2015