Po zainstalowaniu wtyczki pojawia się nowa opcja w menu Inne: Import zamówień z Baselinker

Po wywołaniu tej opcji należy uzupełnić klucz API (każdy użytkownik ma własny klucz, który może pozyskać ze strony baselinker.pl). Po uzupełnieniu tego klucza należy określić, które zamówienia będą importowane do systemu. Zamówienia mogą mieć różne statusy – tylko zamówienia o określonym statusie będą importowane. Po imporcie zostanie wyświetlony spis zamówień. Można do niego powrócić, wybierając z menu opcję Tabele->Sprzedaż->Zamówienia od odbiorców. W momencie wyświetlenia zamówienia na ekranie wtyczka może automatycznie zmienić status zamówienia na inny określony przez użytkownika w momencie importu.

 

Zamiana zamówienia na fakturę jest możliwa wg następującego schematu:

1. Tworzymy nową fakturę (Tabele->Sprzedaż->Faktury krajowe->F5 nowa faktura)

2. kiedy jesteśmy wewnątrz dokumentu, korzystamy z kombinacji CTRL-F4 (realizuj zamówienie)

3. Wskazujemy nasze zamówienie i wtedy jest ono w całości pobrane do naszej faktury (zniknie ze spisu zamówień)

4. Kroki 2 i 3 możemy powtórzyć wielokrotnie

5. Możemy wydrukować fakturę klawiszem F3

Zamiana zamówienia na paragon jest możliwa wg następującego schematu:

1. Tworzymy nowy paragon (Tabele->Sprzedaż->Paragony, faktury dla osób->F6 nowy paragon)

2. kiedy jesteśmy wewnątrz dokumentu, korzystamy z kombinacji CTRL-F4 (realizuj zamówienie)

3. Wskazujemy nasze zamówienie i wtedy jest ono w całości pobrane do naszego paragonu (zniknie ze spisu zamówień)

UWAGA! Pobranie zamówienia skasuje wszystkie dane kontrahenta, więc zamówienie warto wcześniej wydrukować, zanim zaczniemy je realizować.

4. Kroki 2 i 3 możemy powtórzyć wielokrotnie

5. Fiskalizujemy paragon, drukując go na drukarce fiskalnej (klawisz CTRL-P)