* 16-17 czerwca 2018 roku planujemy dwa dni szkolenia z programu Small Business, można zgłaszać chęć udziału w jednym wybranym dniu, albo w obu.
Miejsce szkolenia
Dolny Śląsk, 25 km od siedziby firmy w Kłodzku. Osoby prowadzące to programiści, którzy na co dzień pracują przy tworzeniu programu, prowadzą szkolenia dla wdrożeniowców i świadczą pomoc techniczną dla klientów.
Szkolenie będzie miało charakter praktyczny – uczestnicy będą siedzieli przy stanowiskach komputerowych i na bieżąco będą mogli sprawdzać omawiane funkcje.
Aby się zapisać, należy wypełnić formularz na poniższej stronie:
http://baltek.pl/formularz-zapisy-na-szkolenie/
Harmonogram szkolenia dzień 1:
Przedstawiamy ramowy program dnia na szkolenie Symplex.
-
Konfiguracja programu, definiowanie uprawnień.
-
Szablony uprawnień, jak z nich korzystać?
-
Definiowanie uprawnień szczegółowo – na co zwrócić uwagę? Praktyczne przykłady nieuczciwości i jak unikać problemów?
-
Pokazywanie uprawnień na bieżąco czyli jak szybko znależć interesujące nas uprawnienie?
-
Wprowadzanie nowych towarów. Import, słownik towarów
-
Nigdy nie zamieniamy istniejących towarów na inne! Czym to grozi?
-
Użycie słownika (skaner)
-
Drukowanie etykiet / przywieszek / cenówek – gdzie i jak?
-
Import cenników od dostawców – czyli jak rozbudować bazę o towary z hurtowni?
-
Wprowadzanie nowych kontrahentów – salda i płatności.
-
Wprowadzanie bezpośrednio w tabeli – zalety.
-
Uproszczone wprowadzanie z poziomu dokumentów.
-
Wystawianie faktur zakupu i sprzedaży w cenach netto i brutto. Import faktur z pliku.
-
Jak dodać własne logo i inne przydatne elementy na fakturze.
-
Faktury zakupu – która data do czego?
-
Wprowadzanie towarów z dokumentów: słownik, kopiowanie z istniejącego, wprowadzanie ręczne
-
Jak wystawić korektę do faktury?
-
Jak korzystać z automatu do wystawiania korekt?
-
Wystawianie korekt „ręczne”, kiedy i jak to zrobić?
-
Nota korygująca – kiedy wystawiać i gdzie znaleźć ten dokument?
-
Dokumenty magazynowe: PZ, WZ, PW, RW, przesunięcia
-
Dokumenty magazynowe PZ,WZ i zwroty oraz faktury do dokumentów magazynowych; faktura do dokumentów PZ,WZ.
-
Generowanie raportów o zaległych płatnościach, wysyłanie upomnień.,
-
Jak sprawdzić dłużników?
-
Jak sprawdzić moje nieuregulowane płatności i posortować je od najstarszych bądź najwyższych?
-
Jak wysłać automatycznie upomnienia do wszystkich dłużników?
-
Kasa firmy – wystawianie KP i KW.
-
Bank firmy
-
Automatyczne generowanie przelewów.
-
Import wyciągów z banku internetowego i zwykłego – jak ułatwić sobie życie?
-
Przykłady tworzenia zestawień sprzedaży wybranych grup towarowych (pokazanie raportów niezbędnych do prowadzenie firmy, np. co zrobić, aby wyciągnąć dane niezbędne do uzyskania koncesji?).
-
Jak automatycznie wygenerować zamówienie do dostawców, czyli jak „zmusić” program żeby pokazał co trzeba zamówić?
-
Jak sprawdzić zysk firmy?
-
Jak prawidłowo wykonać inwentaryzację, jak przekazać ją do urzędu skarbowego? Praktyczne i skuteczne rady jak uniknąć niepotrzebnego wielokrotnego przeliczania stanu na magazynie?
-
Jak zabezpieczyć się przed utratą danych? Archiwizacja danych w chmurze, wypalanie kopii na DVD.
-
Eksport danych z dowolnej tabeli do Excela i innych programów, gdy lubimy wykonywać zestawienia samodzielnie.
-
Wersja sieciowa, terminal.
Harmonogram szkolenia dzień 2:
-
Współpraca programu Small Business z urządzeniami peryferyjnymi:
-
drukarki fiskalne,
-
kasy fiskalne,
-
sprawdzarki cen,
-
skanery kodów kreskowych,
-
inwentaryzatory.
-
Jak przygotowywać i wysyłać e-deklaracje?
-
Umowy stałe – czy program może generować setki faktur cyklicznie z minimalnym udziałem użytkownika?
-
Jak dodać nowe umowy wg szablonu i ręcznie? Różnice i korzyści zastosowania różnych narzędzi.
-
Karty rabatowe i lojalnościowe
-
Uwaga na kasy fiskalne!
-
Użycie na dokumentach i sprawdzanie stanu punktów.
-
Jak rozładować punkty, any wydać nagrodę? Jak udzielić upust kwotowy za punkty?
-
Jak automatycznie dodawać w programie karty wydrukowane w zakładzie poligraficznym i rozdane wcześniej klientom?
-
Gazetki i promocje, cenniki indywidualne
-
Cennik promocyjny, cennik specjalny – różnice w działaniu programu.
-
Promocje w programie a urządzenia fiskalne.
-
Produkcja i receptury.
-
Jak produkować w Small Business-ie?
-
Receptury – jak poprawnie stworzyć?
-
Automatyczna produkcja podczas sprzedaży – czy to możliwe?
-
Opcja wystaw i rozliczanie kasjerów.
-
Jak i KIEDY odchudzić bazę danych?
-
Czy usuwanie danych jest niebezpieczne?
-
W jakich przypadkach TRZEBA usunąć stare dane zalegające w bazie danych?
-
Skuteczne usuwanie starych, nierotujących od dawna towarów?
-
Co się stanie ze stanami magazynowymi gdy usunę stare dokumenty? Kulisy działania funkcji „Usuwanie danych”.
-
JPK, handel unijny: faktury w walucie obcej, VAT/UE, Intrastat, CMR, specyfikacja załadunku
Koszt szkolenia to 300 zł za osobę za dzień. W cenie jest zawarty obiad na miejscu.
Szkolenie zaczyna się o godz. 9.00 i trwa aż do godziny 16:00.
Pytania można zadawać poprzez formularz kontaktowy:
lub dzwoniąc na nr telefonu: 513 37 37 38