* 16-17 czerwca 2018 roku planujemy dwa dni szkolenia z programu Small Business, można zgłaszać chęć udziału w jednym wybranym dniu, albo w obu.

Miejsce szkolenia

Dolny Śląsk, 25 km od siedziby firmy w Kłodzku. Osoby prowadzące to programiści, którzy na co dzień pracują przy tworzeniu programu, prowadzą szkolenia dla wdrożeniowców i świadczą pomoc techniczną dla klientów.

Szkolenie będzie miało charakter praktyczny – uczestnicy będą siedzieli przy stanowiskach komputerowych i na bieżąco będą mogli sprawdzać omawiane funkcje.

Aby się zapisać, należy wypełnić formularz na poniższej stronie:

http://baltek.pl/formularz-zapisy-na-szkolenie/

Harmonogram szkolenia dzień 1:

Przedstawiamy ramowy program dnia na szkolenie Symplex.

  1. Konfiguracja programu, definiowanie uprawnień.

  • Szablony uprawnień, jak z nich korzystać?

  • Definiowanie uprawnień szczegółowo – na co zwrócić uwagę? Praktyczne przykłady nieuczciwości i jak unikać problemów?

  • Pokazywanie uprawnień na bieżąco czyli jak szybko znależć interesujące nas uprawnienie?

  1. Wprowadzanie nowych towarów. Import, słownik towarów

  • Nigdy nie zamieniamy istniejących towarów na inne! Czym to grozi?

  • Użycie słownika (skaner)

  • Drukowanie etykiet / przywieszek / cenówek – gdzie i jak?

  • Import cenników od dostawców – czyli jak rozbudować bazę o towary z hurtowni?

  1. Wprowadzanie nowych kontrahentów – salda i płatności.

  • Wprowadzanie bezpośrednio w tabeli – zalety.

  • Uproszczone wprowadzanie z poziomu dokumentów.

  1. Wystawianie faktur zakupu i sprzedaży w cenach netto i brutto. Import faktur z pliku.

  • Jak dodać własne logo i inne przydatne elementy na fakturze.

  • Faktury zakupu – która data do czego?

  • Wprowadzanie towarów z dokumentów: słownik, kopiowanie z istniejącego, wprowadzanie ręczne

  1. Jak wystawić korektę do faktury?

  • Jak korzystać z automatu do wystawiania korekt?

  • Wystawianie korekt „ręczne”, kiedy i jak to zrobić?

  • Nota korygująca – kiedy wystawiać i gdzie znaleźć ten dokument?

  1. Dokumenty magazynowe: PZ, WZ, PW, RW, przesunięcia

  • Dokumenty magazynowe PZ,WZ i zwroty oraz faktury do dokumentów magazynowych; faktura do dokumentów PZ,WZ.

  1. Generowanie raportów o zaległych płatnościach, wysyłanie upomnień.,

      • Jak sprawdzić dłużników?

      • Jak sprawdzić moje nieuregulowane płatności i posortować je od najstarszych bądź najwyższych?

      • Jak wysłać automatycznie upomnienia do wszystkich dłużników?

  1. Kasa firmy – wystawianie KP i KW.

  2. Bank firmy

    • Automatyczne generowanie przelewów.

    • Import wyciągów z banku internetowego i zwykłego – jak ułatwić sobie życie?

  1. Przykłady tworzenia zestawień sprzedaży wybranych grup towarowych (pokazanie raportów niezbędnych do prowadzenie firmy, np. co zrobić, aby wyciągnąć dane niezbędne do uzyskania koncesji?).

  2. Jak automatycznie wygenerować zamówienie do dostawców, czyli jak „zmusić” program żeby pokazał co trzeba zamówić?

  3. Jak sprawdzić zysk firmy?

  4. Jak prawidłowo wykonać inwentaryzację, jak przekazać ją do urzędu skarbowego? Praktyczne i skuteczne rady jak uniknąć niepotrzebnego wielokrotnego przeliczania stanu na magazynie?

  5. Jak zabezpieczyć się przed utratą danych? Archiwizacja danych w chmurze, wypalanie kopii na DVD.

  6. Eksport danych z dowolnej tabeli do Excela i innych programów, gdy lubimy wykonywać zestawienia samodzielnie.

  7. Wersja sieciowa, terminal.

Harmonogram szkolenia dzień 2:

  1. Współpraca programu Small Business z urządzeniami peryferyjnymi:

  • drukarki fiskalne,

  • kasy fiskalne,

  • sprawdzarki cen,

  • skanery kodów kreskowych,

  • inwentaryzatory.

  1. Jak przygotowywać i wysyłać e-deklaracje?

  2. Umowy stałe – czy program może generować setki faktur cyklicznie z minimalnym udziałem użytkownika?

      • Jak dodać nowe umowy wg szablonu i ręcznie? Różnice i korzyści zastosowania różnych narzędzi.

  1. Karty rabatowe i lojalnościowe

  • Uwaga na kasy fiskalne!

  • Użycie na dokumentach i sprawdzanie stanu punktów.

  • Jak rozładować punkty, any wydać nagrodę? Jak udzielić upust kwotowy za punkty?

  • Jak automatycznie dodawać w programie karty wydrukowane w zakładzie poligraficznym i rozdane wcześniej klientom?

  1. Gazetki i promocje, cenniki indywidualne

  • Cennik promocyjny, cennik specjalny – różnice w działaniu programu.

  • Promocje w programie a urządzenia fiskalne.

  1. Produkcja i receptury.

      • Jak produkować w Small Business-ie?

      • Receptury – jak poprawnie stworzyć?

      • Automatyczna produkcja podczas sprzedaży – czy to możliwe?

  1. Opcja wystaw i rozliczanie kasjerów.

  2. Jak i KIEDY odchudzić bazę danych?

      • Czy usuwanie danych jest niebezpieczne?

      • W jakich przypadkach TRZEBA usunąć stare dane zalegające w bazie danych?

      • Skuteczne usuwanie starych, nierotujących od dawna towarów?

      • Co się stanie ze stanami magazynowymi gdy usunę stare dokumenty? Kulisy działania funkcji „Usuwanie danych”.

  1. JPK, handel unijny: faktury w walucie obcej, VAT/UE, Intrastat, CMR, specyfikacja załadunku

 

Koszt szkolenia to 300 zł za osobę za dzień. W cenie jest zawarty obiad na miejscu.

Szkolenie zaczyna się o godz. 9.00 i trwa aż do godziny 16:00.

Pytania można zadawać poprzez formularz kontaktowy:

http://baltek.pl/kontakt/

lub dzwoniąc na nr telefonu: 513 37 37 38

Szkolenia Small Business – 16-17 czerwca 2018
Tagi: